I edycja Konferencji Business Know How

Pierwsza edycja Konferencji Business Know How za nami!

 

Wystartowaliśmy 31 marca punktualnie o 10! Konferencję rozpoczęły prelekcje w bloku sprzedaż. Pierwszy z prelegentów – Adam Pniok (Nestle) odpowiedział o kaskadowaniu celów biznesowych. Po nim na konferencyjnej scenie pojawił się Michał Kasprzyk z Biura Mówców Spice. Jako specjalista w dziedzinie wystąpień publicznych i TED, udzielił uczestnikom konferencji najlepszych wskazówek jak skutecznie przemawiać podczas wystąpień sprzedażowych (czyli jak sprzedawać swoje produkty tak, jak TED sprzedaje idee). To była bardzo inspirująca prelekcja, której fragmenty możecie zobaczyć tutaj:

 

https://www.facebook.com/BKHKonferencja/ lub tutaj: https://www.facebook.com/fswoevents/ .

 

Następnie poruszyliśmy zagadnienia w bloku HR. Potężną dawkę branżowej wiedzy zafundowali nam: Grzegorz Boczoń (HR Quality), Łukasz Gwizdała (HR Quality), Przemek Machynia (Grupa Żywiec) i Aleksander Binsztok (Binsztok i Partnerzy). Panowie poprowadzili kolejno prelekcje dotyczące największych zagrożeń na rynku pracy oraz gotowych pomysłów na ich rozwiązywanie, employer brandingu i skutecznych metod budowania marki pracodawcy oraz lidera pozytywnych zmian w organizacji. Po 4 bardzo mocno merytorycznych prelekcjach, nadszedł czas na chwilę wytchnienia przy lunchu na tarasie Sułkowski Conference Resort. Była to jedna z okazji do nawiązania bliższych relacji biznesowych w otoczeniu pięknej przyrody.

 

Kolejnym obszarem, który poruszyliśmy podczas Konferencji Business Know How był marketing. W tym bloku uczestnicy Konferencji mieli okazję, by przekonać się jak w najlepszy sposób wykorzystać najnowsze narzędzia w budowaniu marketingu. Podczas pierwszej prelekcji opowiedzieliśmy o tym czego można oczekiwać w zamian za sponsorowanie sportowców i jakie korzyści niesie ze sobą marketing sportowy. Kolejna prelekcja dotyczyła budowania marketingu poprzez event. W tej części szczegółowo opowiedzieliśmy jak skutecznie wykorzystywać narzędzie, jakim jest event, do efektywnego zbudowania marketingu.

 

Po  prelekcjach uczestnicy wzięli udział w sesji networkingowej, podczas której zaprezentowaliśmy najnowsze praktyki do tworzenia sesji networkingowych. Była to także okazja do zobaczenia nas podczas pracy.

 

Po oficjalnej części I edycji Konferencji Business Know How, o 20:00 rozpoczął się uroczysty bankiet dla uczestników, służący zacieśnieniu kuluarowych relacji i nawiązaniu biznesowych kontaktów.

 

 

Relację z konferencji możecie prześledzić także na FB https://www.facebook.com/BKHKonferencja/.

 

To było bardzo inspirujące doświadczenie, dzięki któremu już teraz wiemy, że będą kolejne edycje Konferencji Business Know How i będą (jeszcze!) lepsze!

 

Cel eventu: Organizacja specjalistycznej konferencji dla biznesu, połączonej z sesjami networkingowymi i wieczornym bankietem. Zaprezentowanie najnowszej wiedzy, praktyk i inspiracji  z obszarów marketingu, HR i sprzedaży. Nawiązanie i zacieśnienie biznesowych relacji pomiędzy uczestnikami Konferencji.

 

Moduły eventowe: Opracowanie projektu Konferencji, obejmującego dobór miejsca odpowiedniego do całego wydarzenia, oprawę multimedialną i nagłośnieniową, catering i nocleg dla uczestników i gości konferencji. Opracowanie brandingu wydarzenia. Promowanie Konferencji Business Know How w mediach społecznościowych. Nawiązanie współpracami z prelegentami, partnerami Konferencji i patronami medialnymi. Promocja wydarzenia w portalach branżowych. Organizacja bankietu wieczornego z kilkoma atrakcjami, m.in. pokazem robotów, udziałem pin-up girls, widowiskiem wojów. Kompleksowa organizacja wszystkich modułów i połączenie wszystkich elementów wydarzenia w spójną całość.

 

Uzyskane efekty: Profesjonalna organizacja I edycji Konferencji Business Know How. Zorganizowanie 7 prelekcji w tematycznych blokach z obszarów HR, marketingu i sprzedaży. Wsparcie merytorycznej wiedzy najnowszymi praktykami sesji networkingowych. Organizacja bankietu wieczornego z profesjonalnymi pokazami i atrakcjami. Pełna obsługa cateringowa, audiowizualna, nagłośnieniowa. Branding i promocja konferencji w mediach społecznościowych i portalach branżowych.Zaprezentowanie najnowszej wiedzy i trendów  w dziedzinie HR, marketing i sprzedaż. Nawiązanie i zacieśnienie relacji biznesowych pomiędzy uczestnikami wydarzenia. Pozytywny feedback od uczestników konferencji.

 

 

 

Wróć do wydarzeń

Oferta

Możemy wykreować Twój biznes za pomocą jednego z tych trzech narzędzi lub wszystkich łącznie. Przekonaj się, z które z nich będzie dla Ciebie najlepsze i spełni Twoje oczekiwania. Porozmawiaj z nami! Wskażemy najlepszą drogę do Twojego sukcesu.