fbpx
Back To Top

Czy programy aktywizujące pracowników znajdą swoje miejsce poza sprzedażą?

Od kilku lat współpracujemy nieprzerwanie z HEINEKEN Kraków. Do tej pory wspólnie organizujemy wszystkie eventy zaskakując wciąż nowymi pomysłami. Dzięki zaangażowaniu w tą relację z naszej strony,a także otwartość samej organizacji, poznajemy się i proponujemy kolejne ciekawe rozwiązania wzbogacające markę HEINEKEN Kraków w zakresie employer brandingu.

W związku z tym rozpoczęliśmy pracę nad całorocznym programem aktywizującym pracowników w zakresie bezpieczeństwa i zdrowia. To innowacyjny program motywujący pracowników do zgłębiania wiedzy, zmiany swoich postaw, zachowań oraz zdobywania nowych doświadczeń. Program HandS-on bo o nim mowa, został utworzony zgodnie z polityką Life Safety Rules promowanej przez HEINEKEN na całym świecie. Program składa się przede wszystkim z działań eventowych oraz z promocją programu w social mediach, a także utworzonej specjalnie strony internetowej i wbudowanego programu pozwalającego na logowanie się uczestników i rywalizację w tematyce bezpieczeństwa i zdrowia. Więcej na temat programów aktywizujących możecie przeczytać na naszym blogu.

W Krakowskim centrum outsourcingowym skupiliśmy się nad elementami bezpieczeństwa w biurze, a przede wszystkim na bezpieczeństwie na drodze. Niezwykle ważne są wszelkie działania prewencyjne w tym zakresie by minimalizować ilość wypadków w drodze „do” i „z” pracy. W dużych miastach najczęściej do wypadków dochodzi właśnie między 16 a 17 gdzie większość pracowników wraca do domu, zarówno dotyczy to wypadków z udziałem samochodów, jak i pieszych czy rowerów. Jeszcze więcej faktów i sytuacji z życia opowiedział Naczelnik Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Krakowie podins. Krzysztof Burdak. Kolejny ważny aspekt na który zwróciliśmy uwagę to udzielanie pierwszej pomocy oraz użycie defibrylatora, który HEINEKEN kupił do użytku całego biurowca, a co za tym idzie wszystkim firmom znajdującym się  w budynku Vinci. Zaaranżowaliśmy również ewakuację z zadymionego pomieszczenia oraz samodzielne gaszenie „kontrolowanego” pożaru za pomocą gaśnicy. Podczas ewakuacji oraz sytuacji ekstremalnych największym problemem staje się komunikacja, dlatego zadbaliśmy o szkolenie z zakresu komunikacji w sytuacjach stresowych. Wszystkie te elementy zostały uwzględnione przy organizacji pierwszego eventu z zakresu HandS-on Program – podczas HandS Day. Wydarzenie to zostało poprzedzone promocją, podczas której animatorzy wywoływali rozmowy na temat bezpieczeństwa, informowali o Defibrylatorze wszystkich pracowników Vinci, promowali nadchodzący event. Już wkrótce kolejne wydarzenia z zakresu HandS – on Program. Zobaczycie, że w trakcie biurowego Dnia Dziecka czy Pikniku można promować założenia programu w kreatywny i angażujący sposób.

Cel eventu: Aktywizacja pracowników w zakresie bezpieczeństwa i zdrowia. Promowanie polityki BHP w HEINEKEN. Przekazanie nowych doświadczeń uczestnikom eventu oraz wiedzę z zakresu bezpieczeństwa na drodze, radzenia sobie ze stresem, używania gaśnic, ewakuacji z zadymionego pomieszczenia, pierwszej pomocy.

Moduły eventowe: Opracowanie brandingu programu. Przygotowanie sociali, strony internetowej wraz z przygotowanym programem aktywizującym. Promocja eventu. Praktyczne szkolenie z zakresu: udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej z wykorzystaniem defibrylatora, ewakuacji z zadymionego pomieszczenia, korzystania z gaśnic proszkowych i pianowych, komunikacji w sytuacjach stresowych, bezpieczeństwa na drodze. Współpraca ze strażą pożarną, policją, pogotowiem ratunkowym, administratorami budynku Vinci.

Uzyskane efekty: Wzbudzenie zainteresowania tematem bezpieczeństwa. Przekazanie bezcennej wiedzy uczestnikom szkoleń. Zaktywizowanie pracowników do udziału w programie i zdobywania wiedzy. Zwiększenie świadomości w zakresie zagrożeń mogących wystąpić w życiu każdego z nas oraz możliwości im zapobiegania.

 

 

Post a Comment