fbpx
Back To Top

4 eventy w 4 dni

Przygotowując się do organizacji każdego wydarzenia, zwłaszcza w tak intensywnym okresie jakim jest dla nas wrzesień, nigdy nie zapominamy, że kluczem do zbudowania dobrego eventu jest poznanie nie tylko celów biznesowych klienta, ale i całości jego pracy. Bez porządnego researchu, sporych ilości e-maili oraz rozmów telefonicznych nie uzyskamy jak najlepszego rezultatu. Dodając do tego lata doświadczenia, zaangażowanie i pasję naszego teamu, sprawiamy, że klienci nie tylko są zadowoleni z danego eventu, ale i chętnie do nas wracają.

 

Po części formalnej pora na realizację. To w tym momencie zaczyna się najlepsza i  najbardziej nieprzewidywalna praca.

Piątek zaczęliśmy od poprowadzenia imprezy, której celem był team building zespołu pracowników, jednego z szybko rozwijających się start-upów IT w Krakowie. Brzmi jak dobra zabawa i sporo wyzwań, prawda? Nie będzie niespodzianką, że wspólnie z klientem zdecydowaliśmy się na grę Synergia – autorski pomysł naszego Head of Sales and Development Director – Przemysława Machyni. Jest to doskonały sposób, dla nowych teamów, na wyłonienie wśród współpracowników, rodzących się liderów oraz silnych osobowości. Ponadto plan gry świetnie pokazuje jak ważna jest współpraca w zespole. Całość wydarzenia, została zorganizowana w cieszyńskim Browarze, w którym jest ukryty cieszyński specyfik – tylko odnalezienie go i wspólne rozwiązanie zagadki może uratować świat od zagłady jaką jest atak bomblownicy. Dlatego nasi uczestnicy ruszają w podróż – podzielni na tajne jednostki specjalne, wykonują szereg zadań m.in. zaczynając od rozdzielenia roli w  drużynie, wymyślenia dla niej nazwy i okrzyku bojowego, przechodząc do zwiedzania Browaru i  wykonywania misji, które mają na celu zbudowanie wzajemnego zaufania i dobrej atmosfery w zespole. Grupy dysponują tylko mission packiem i  przedmiotami, które udało im się wygrać. Ostatnim etapem wyzwania, zgodnie z założeniem team buildingu, jest pokazanie uczestnikom, że pomimo, iż działali osobno, tylko współpracując razem są w stanie wydostać się z katakumb. Po wykonaniu wszystkich misji, które w  przypadku, naszego zespołu, zakończyły się sukcesem, wszystkie drużyny spotykają się i wspólnie dyskutują o tym nad czym należy popracować, a co mają już opanowane do perfekcji. Całość eventu zakończyliśmy wspólnym zjazdem na hulajnogach z  Góry Żar. Odnalezienie cieszyńskiego specyfiku, jest zawsze dobrym pomysłem na budowanie swojego teamu.

600 km dalej, nasza następna ekipa, w tym samym czasie, prowadziła piknik w Krzyżu Wielkopolskim. Zorganizowaliśmy imprezę dla pracowników, która przede wszystkim, skupiała się na zapewnieniu jak największej ilości atrakcji dla rodzin z dziećmi. Dmuchańce, tańce, konkursy malarskie, skoki na trampolinach, ścianki wspinaczkowe, szczudlarze i  wspaniała, letnia atmosfera – zagwarantowała to na czym najbardziej nam zależy, czyli zadowolenie niemal 1 000 uczestników eventu. Idąc dalej, według opinii przybyłych – była to najlepsza impreza firmowa, na której byli! Jesteśmy o tyle dumni z tej realizacji, ponieważ dzięki zadowoleniu klienta – rozpoczęliśmy z firmą Thule stałą współpracę.

W międzyczasie kolejna ekipa rozpoczęła przygotowania do największej realizacji tego weekendu – eventu organizowanego po raz drugi, przez FSWO, dla klienta Volkswagen – pod hasłem Piknik rodzinny z Solidarnością. Tak duże przedsięwzięcie wymagało od nas nie tylko świetnej organizacji, ale i dostarczenia szeregu zezwoleń zgodnych z Ustawą o  bezpieczeństwie imprez masowych. Z drugiej strony jesteśmy dumni, że po raz kolejny zrealizowaliśmy tak duży event – liczba uczestników wynosiła ok. 7 500 (dla porównania Kostrzyn Wielkopolski liczy 17 882 mieszkańców), zaangażowaliśmy 280 osób do pracy, poświeciliśmy niemal 2 dni na montaż pikniku, zadaszyliśmy ok. 2 500m2 . Przygotowanie tak dużego wydarzenia rodzi, niemal zawsze,  trudności związane z  wyborem lokalizacji. Oczywiście osobą decyzyjną pozostaje klient, któremu w tym wypadku najbardziej zależało na uniknięciu trudności związanych z dowozem pracowników i ich rodzin na miejsce spotkania. Zdecydowaliśmy się na stadion piłkarski w  Kostrzynie Wielkopolskim. Event został podzielony na dwie część – pierwsza była przystosowana głównie pod atrakcję dla dzieci i  najmłodszych, druga skupiała się na zapewnieniu rozrywki rodzicom. Przygotowaliśmy rozbudowaną strefę dziecięcą, która wymagała od nas, dostarczenia na miejsce eventu ponad 40 różnych urządzeń, mających zapewnić atrakcje, a o oprawę muzyczną zadbał DJ, który gwarantował świetną muzykę dla najmłodszych. Ponadto szereg przedstawień i teatrzyków, a  także występ zespołu Cheerleaders Poznań, pokaz mistrza świata w stuncie motocyklowym – Marcina Głowackiego – zwanego Polish Ninja. Centralnym punktem pikniku były dwie sceny, na których gościliśmy zespoły: „Piękni i  Młodzi” grupę „Next” i „Daj to Głośniej”. Realizację, wspólnie z klientem, oceniamy bardzo dobrze! Cały Team FSWO spisał się jak zawsze na medal. Wszystko na co mieliśmy wpływ i  nie mieliśmy (czyt. pogoda) – udało się znakomicie. Uśmiechnięte twarze uczestników, uśmiechnięte twarze naszych ludzi, a  do tego uścisk dłoni klienta – bezcenne.

W tym samym czasie trwały przygotowania do kolejnego pikniku w Krakowie, dla naszego stałego klienta – Avanade, z którego oddziałami w Krakowie i Wrocławiu współpracujemy już od dwóch lat. Tym razem organizowaliśmy wydarzenie dla ok. 150 osób pod hasłem End of the Summer. Na miejsce realizacji wybraliśmy Park Wola. Cieszącym się, największym zainteresowaniem, punktem eventu były warsztaty robienia lamp ze stalowych rurek oraz sadzenie lasu w słoiku. Ponadto zagwarantowaliśmy m.in. atrakcje takie jak: malowanie buziek, skręcanie balonów, pokaz baniek mydlanych oraz strefę chillout. Klient zdecydował się na wybór cateringu ze zdrową żywnością, który zadbał o dobrą energię dla wszystkich uczestników spotkania!

Podczas każdej realizacji, oprócz dobrej zabawy i dobrego eventu, zawsze gwarantujemy – naszym uczestnikom – jak najlepszy poziom bezpieczeństwa, a to co cieszy nas najbardziej, pod koniec tak intensywnego weekendu, to zadowolenie klienta.

4 dni pracy zakończyliśmy z wynikiem: 4 przeprowadzone eventy, 8 676 uczestników, 317 zaangażowanych ludzi do pracy, 708 przebytych km i nieskończona ilość uśmiechów.

Post a Comment