Cel eventu: Ekologiczny piknik rodzinny, realizujący założenia work – life balance oraz promujący zdrowy, ekologiczny tryb życia wśród pracowników Heinekena i ich rodzin. Zaangażowanie dzieci i dorosłych we wspólne poznawanie i tworzenie ekologicznych rozwiązań. Humanizacja stosunków pracy i integracja pracowników i ich rodzin. Wzmocnienie pozytywnego zarządzania organizacją.
Składowe eventu: Zorganizowanie pikniku rodzinnego skupionego na ekologicznych założeniach. Eko bufet ze zdrowym jedzeniem. Eko city z konkurencjami polegającymi na zbudowaniu kartonowych pojazdów i najwyższej wieży z kartonów. Zbiórka zużytych baterii. Ekologiczne quizy z nagrodami. Strafa bezpieczeństwa wyposażona w alkogogle i symulator dachowania. Scena. Atrakcje dla najmłodszych – kucyki, dmuchańce, zjeżdżalnie, malowanie buziek, skręcanie balonów. Ścianka wspinaczkowa. Przygotowanie strefy chillout i masażu.
Uzyskane efekty: Realizacja założeń work – life balance krakowiskiego oddziału Heineken. Zaangażowanie do wspólnych atrakcji dorosłych i dzieci, promowanie ekologicznych rozwiązań, współtworzenie eko pomysłów. Integracja pracowników Heineken i ich rodzin. Humanizacja stosunków pracy.