Cel: Aktywizacja pracowników w zakresie bezpieczeństwa i zdrowia. Promowanie polityki BHP w HEINEKEN. Przekazanie nowych doświadczeń uczestnikom eventu oraz wiedzę z zakresu bezpieczeństwa na drodze, radzenia sobie ze stresem, używania gaśnic, ewakuacji z zadymionego pomieszczenia, pierwszej pomocy.
Składowe usługi: Opracowanie brandingu programu. Przygotowanie sociali, strony internetowej wraz z programem aktywizującym. Promocja eventu. Praktyczne szkolenie z zakresu: udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej z wykorzystaniem defibrylatora, ewakuacji z zadymionego pomieszczenia, korzystania z gaśnic proszkowych i pianowych, komunikacji w sytuacjach stresowych, bezpieczeństwa na drodze. Współpraca ze strażą pożarną, policją, pogotowiem ratunkowym, administratorami budynku Vinci.
Uzyskane efekty: Wzbudzenie zainteresowania tematem bezpieczeństwa. Przekazanie bezcennej wiedzy uczestnikom szkoleń. Zaktywizowanie pracowników do udziału w programie i zdobywania wiedzy. Zwiększenie świadomości w zakresie zagrożeń mogących wystąpić w życiu każdego z nas oraz możliwości im zapobiegania.