Cel eventu
Wzmocnienie świadomości obecności multikulturowości w HEINEKEN wśród pracowników. Zapoznanie ich z kulturami świata oraz integracja multikulturowa. Pokazanie, że Heineken jednoczy kultury świata.
Składowe eventu
Pokaz kultur świata – show Zespołu Ludowego, Kultury Chińskiej (smok i sztuki walki), Mariachi oraz Samby Brazylijskiej. Dekoracje tematycznie związane z kulturami – zaaranżowane trzy pomieszczenia. Catering czterech kuchni świata oraz live cooking wykonany przez chińskich kucharzy. Materiały graficzne nawiązujące do multikulturowości – mapa świata, roll-upy z przesłaniami. Program eventu, który został specjalnie stworzony i wykreowany by całe wydarzenie było mocno nacechowane wielokulturowością nie zaburzając przy tym dobrej zabawy. Ścianka fotograficzna wraz z tablicami z przesłaniami.
Uzyskane efekty
Wyraźne zaznaczenie obecności multikulturowości w HEINEKEN. Udowodnienie, że Heineken jednoczy. Zjednoczenie pracowników, pokazanie, jak wiele są w stanie razem stworzyć. Zainspirowanie ich do dalszych działań w kierunku zdobywania wiedzy o innych kulturach oraz działania i współpracy bardziej otwartej z innymi narodowościami.